.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار : ترددهای بین شهری برای پیشگیری از کرونا در مازندران متوقف شود
استاندار مازندران گفت: برای کنترل شیوع کرونا و مقابله با آن ترددهای بین شهری نیز در استان باید متوقف شود.

به گزارش شمال نیوز، احمد حسین زادگان پیش از ظهر جمعه در ستاد مقابله با کرونا بر تشدید نظارت بر بازار و ترددهای شهری در روزهای باقی مانده پایان سال تاکید کرد و افزود: نگرانی ما تنها سفر به مازندران نیست و ترددهای شهری و بین شهری هم باید متوقف شوند.

 

وی افزود: کادر درمانی درگیر با کرونا در این روزهای سخت باید حمایت و تشویق شوند که این مهم در روزهای پایانی سال محقق خواهد شد.

 

استاندار مازندران بر تشدید نظارت جدی بر اماکنی که کانون شیوع ویروس هستند تاکید کرد و گفت: کمترین کوتاهی را برای اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا نخواهم پذیرفت زیرا این مصوبات با سلامت مردم پیوند خورده است.

 

وی افزود: با تشکیل قرارگاه فرماندهی ستاد مقابله با کرونا اجرای تمامی مصوبات ستاد و هرگونه کم کاری را لحظه به لحظه پیگیر خواهیم بود.

 

حسین زادگان افزود: اجرای دقیق و منظم نظارت بر بازار، جلوگیری از شکل‌گیری اجتماعات، توجه به ضدعفونی اماکن عمومی و خدماتی، کاهش ترددهای شهری و بین شهری، تأمین اقلام دارویی و بهداشتی مراکز درمانی، اجرای قرنطینه و بازگشت مسافران، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عمومی، رصد لحظه به لحظه موقعیت مکانی و اجتماعی کرونا در مازندران از جمله مواردی است که اساس فعالیت قرارگاه فرماندهی مبارزه با کرونا خواهد بود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.